Friday, August 14, 2009

for no reason..

semalam, time lunch lawak sangat, entah cane bleh borak pasal OBM.. hehe, aku, darma dan farha melepak dari penuh kantin TNB tu sampai le takde org langsung.. duk gelak tawa teringatkan kenangan time OBM..

lagi2 darma yg kalau cite tu dgn penuh excited sampai aku pun naik syeikh.. hehehehe.. anyway, mmg obm satu sweet memory.. esp antara aku dan Dia.. saat tu mmg terasa bergantungan aku terhadap Dia.. skang?? huhu, manusia, bila susah baru ingat bila senang???? huhuhu, ampunkan aku ya Allah.. sesungguhnya Kau Maha Pengampun.. lagi Maha Penyayang.. ampunkan aku atas kesilapan diriku..

petang plak sibuk pi talk 'Intro to Nuclear' setelah sepanjang pagi aku menyetelkan isu EGAT, maaf kepada geng SO, aku tak pi meeting docket almost dah 3 hari, selamba buat perangai.. hihi.. memula, malas btol nak pi nuclear tu, tapi sbb satu ofis keluar, maka aku pun melangkah le longlai.. tapi best gak, walaupun adakala aku ngantuk bila dok dengar pasal fussion la fission la,dan munculkan perkataan2 kimia..which i don't prefer to..hehe, tapi akhirnya dngr gak sehingga habis, cuma aku kuar awal beberapa minit as aku kesian mama tunggu lama plak nnti.. dan aku pun rasa nak muntah sebb dok tgk video goyang.. huhu seksa..

malam.. malam.. malam aku wat satu keje jahat, mai dah larang dah pun.. but i insist jugak.. hmmm mmg aku ni degil kot.. dan akhirnya muncullah zaman kegilaan aku.. ehehehehe.. apa nak jadi ngan aku ni???? sayang tak Dia pada aku lagi setelah aku asek kalah jeeee...???

malu ..malu...esok kat sana, pasti aku yg paling malu, sebb asek kalah je.. tak seperti org lain yg adakala temui juga kemenangan itu...

hmmm..... i'm crying but yet no one willing to share their time with me... tapi aku pehe, semua org sibuk,dan they even have to work to do compare to me, so apa lagi, only Him tempat aku nak ngadu.. i wish i could lie on His lap.. untuk ngadu... teruknyeeeee la aku ni!hampes lagi hampas!

No comments: